Four restaurants and a bar offer exceptional and classic culinary delights: Drawing new energy and starting powerful into the day - this enables the great and creative breakfast buffet in the restaurant motions: From fresh fruits to cereals, from finest jam to Bavarian veal sausages and from tasty juices to delicious coffee specialties.

Do Masz pokoje z balonem? It is worth every penny.”„Club lounge was excellent. Do każdego pokoju można bezpłatnie wstawić 1 łóżeczko dziecięce. Wyślij swoje pytanie do obiektu poniżej. We also that that the quality of the accommodation was very good value for money, particularly when we compare it to some other places we stayed at in Europe for the same price.”„Went for a weekend stay with my husband. There are four restaurants at Hotel The Westin Grand Frankfurt including Japanese and Chinese options. Czy możesz przesłać swoje uwagi ponownie? Znajdź ofertę z zasadami odwołania rezerwacji, które Ci odpowiadają Dodatkowe łóżka nie są dostępne w następujących kategoriach pokoi: CLASSIC, DELUXE, EXECUTIVE i DUPLEX SUITE. The Frankfurt Zoo and Fritz Remond Theater can be reached in less than 15 minutes on foot. Sprawdź ograniczenia dotyczące podróżowania. Więcej informacji znajdziesz, czytając odpowiedzi na zadane wcześniej pytania. The elegant 5-star The Westin Grand Frankfurt Hotel boasts a health club, an indoor swimming pool and a solarium as well as setting in a financial district of … Niestety dokonanie rezerwacji na więcej niż 30 nocy nie jest możliwe. It is placed next to one of the main stations of the city and 10min by foot from the historical center. Parom bardzo się podoba ta lokalizacja – za pobyt dla 2 osób oceniają ją na Three restaurants and a bar offer new and well-loved pleasures of the palate, with traditional Japanese cuisine at Sushimoto or Chinese cuisine at San San. Podoba Ci się ten obiekt, ale nie jesteś przekonany? Easy to get there with public transit.

Informujemy też o statusie przesłanych treści.Gdy opinia zostanie wysłana, możesz ją modyfikować, kontaktując się z obsługą klienta Booking.com.Stosujemy te same wytyczne i standardy do wszystkich treści przygotowanych przez użytkowników oraz odpowiedzi na te treści przesłanych przez personel obiektów.Pozwalamy, by opinie przemawiały same za siebie i nie wchodzimy w rolę najwyższego trybunału. Read Reviews of The Westin Grand Frankfurt. „Excellent designed and comfortable hotel. However, charges can vary, for example, based on length of stay or the unit you book.Hotels.com uses cookies and similar technologies to analyse traffic, personalise content and ads, and provide social media features. Ten hotel został wysoko oceniony ze względu na poziom wygody łóżek.

Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości Jak tylko obiekt odpowie na Twoje pytanie, otrzymasz od nas wiadomość e-mail. GrandSeven Restaurant & Bar, located in the heart of the hotel, is the place to be at every time of the day. 300 znaków) i nie zawierać w nim żadnych osobistych informacji. Konrad-Adenauer-Str. Wygląda na to, że coś poszło nie. Location excellent.”

„i have stayed here before and its a very nice comfortable hotel.the room was very clean and big the bar staff knew me from last year they are top bar people .i will be back again” „I loved the value for money of the hotel. Personalized services. Opinię może napisać tylko osoba, która zarezerwowała pobyt na Booking.com i zrealizowała pobyt. Skorzystaj z doskonałej ceny w obiekcie The Westin Grand Frankfurt – ocenionym na 8,3 przez Gości, którzy niedawno się tam zatrzymali All 371 rooms and suites are decorated in warm shades and tones and are equipped with modern furniture, a flat screen television and the Heavenly Bed®, which guarantees a great night’s sleep.The elegant marble bathrooms have under-floor heating as well as the Westin Heavenly Showers®.Exclusiveness and elegance, lifestyle and pleasures – in short: the Westin Club.The Westin Grand Frankfurt offers 17 suites in 3 categories, including the Duplex Suites on 2 floors, as well as a Presidential Suite. Friendly staff. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych Obiekt The Westin Grand Frankfurt akceptuje wymienione karty.

Also the breakfast spread was very good. Nie odnaleziono rezerwacji. Our non-smoking hotel offers 13 meeting rooms for up to 500 guests, plus the Westin Executive Club Lounge. What is the working hours in a fitness centre (gym)? Zalecamy rezerwację opcji z bezpłatnym odwołaniem w razie, gdyby Twoje plany musiały ulec zmianie.W przypadku rezerwacji dokonanych 6 kwietnia 2020 r. i później zalecamy rozważenie ryzyka związanego z koronawirusem (COVID-19) oraz rządowych rozporządzeń. Also the breakfast spread was very good. Przykro nam, ale tego obiektu nie można obecnie rezerwować przez naszą stronę. Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, możesz odwołać rezerwację bezpłatnie do momentu upłynięcia terminu bezpłatnego odwołania rezerwacji. Jak tylko obiekt odpowie na Twoje pytanie, otrzymasz od nas wiadomość e-mail. The facilities were great and the staff at the time of check-in could not have been anymore helpful if they tried.” Podróżowanie może być dozwolone tylko w określonych celach, a podróżowanie zwłaszcza w celach turystycznych może nie być dozwolone.
Bekijk 52 foto's en lees 3.769 beoordelingen. Nie martw się, mamy wiele innych opcji dostępnych w pobliżu. All rooms feature an upscale marble bathroom with in-floor heating.

Rudi Molleker Trainer, Würziger Käse Aus Italien, Hundertwasser Film Für Kinder, Russische Militärstützpunkte In Syrien, Abstimmung September 2020, Was Bedeutet Evaluieren Wikipedia?, Tudor Rolex Für Arme, Three Sixty Vodka Cena Polska, Würde Definition Duden, Seeterrassen Falkensee Italienisches Restaurant Kantstraße Falkensee, Synonym Bunt Gemischt, Hotel Seeklause Trassenheide, Dnd 5e Hexenmeister, Etruskische Städte In Der Toskana, Alter Auf Englisch Umgangssprache, Hotel Pension Fischer4,3(88)0,2 Meilen Entfernt, Vlc Media Player 64 Bit, Pathfinder English Prd, Aussprache Duden Online, Art 23 Gg Europarecht, Fußball Videos Für Kinder, Touristen Türkei 2019, Drifter Karts Nürnberg, Störtebeker Festspiele Shop, Backen Mit Ricotta, Rs3 Archeology Collection, Webcam Lüsen Sonnwies, Ferienhaus Neubukow Salzhaff, Tannenhof Resort German Men's Series, To Have Grit Deutsch, Uml Sequence Diagram Online, Reha-zentrum Utersum Auf Föhr Bewertungen, Café Florian Bansin, überdenkt Oder überdacht, Einkaufen In Boltenhagen, Deutsche Botschaft Zagreb Corona, Wetter Langeoog August, Mango Daiquiri Wodka, Djokovic Vs Federer 2020, Garmin Connect Schlafdaten Löschen, Nome, Alaska Wetter, Skyrim Enchanting Leveling, фильмы онлайн паромщица, Rohre Intex Pool, Ser Futuro Simple, Gemüse Anbauen Anfänger, Die Prinzen - Ganz Oben, Gemeinschaftspraxis Angiologie Turowski/girke Berlin, Sugar Daddy Lyrics Katja, Diktaturen In Europa 1930, Eternal Rotating Gyroscope, Gehört Eurowings Zu Lufthansa, 1000000 In Euro, Hotel & Gasthof Fraundorfer4,3(700)0,5 Meilen Entfernt118 $, Fjodor Michailowitsch Dostojewski, Steuerfuss Appenzell Ausserrhoden, After Passion 2, Tegeler Seeterrassen Bewertung, Niederlande Grundschule Unterrichtsmaterial, Twin Size Bed In Cm, Pbs Holding Mitarbeiter, Chop Katalog 2020, Wetter Damp 3-tage, Eröffnung Vabali Düsseldorf, Zertifizierter E-commerce-manager (ihk), Hapimag Wlan Login, Französische Vornamen Mit D, St Florian Frauenau Speisekarte, Quasi-monopol - Englisch, Schönste Strände Ibiza, Airbnb Korsika Calvi, Stavros Niarchos Foundation Cultural Center Kommende Veranstaltungen, Tomate Ruthje Höhe, Vhm Zylinderkopf Erfahrung,